piątek, 18 grudnia 2015

Strony o Testowaniu i wypelnianiu ankiet

Moja mała zasneła można dokończyć to czego nie skończyłam :)

Frendi- Testowanie produktów i usług, darmowe próbki. jak do tej pory nie miałam z tej strony nic

Cenne opinie-  to serwis, który wynagradza Cię za udział w badaniach rynku.  Dzięki temu możesz mieć wpływ na przyszłość firm i powstawanie nowych produktów

AskGfk - Wypełnianie ankiet zbieranie punktów które można wymieniać na nagrody

Wizaz - Mnóstwo konkursów z super nagrodami

Buzzaar - Buzzaar jest nowoczesną agencją marketingu szeptanego. Buzzaar zajmuje się promocją za pomocą marketingu szeptanego od 2009 roku, tworząc atrakcyjne i ekskluzywne akcje promocyjne, umożliwiające naszym przedstawicielom zapoznanie się z nowymi produktami marek naszych klientów, aby mogli oni szczerze podzielić się swoją opinią bezpośrednio ze znajomymi i poprzez serwisy społecznościowe

Teraz może coś dla Mam które mają dzieci

Babyono- Testowanie produktów dla najmłodszych

Bebi Klub - darmowe próbki piękny album w prezencie dla nowonarodzonego maluszka,

Hipp - Darmowe paczki produktów do wypróbowania

BebiProgram - Super prezent za zarejstrowanie się



więcej stron nie przychodzi mi do głowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz