poniedziałek, 25 lipca 2016

Jak ja lubię wygrywać:)

Cześć Wszystkim jakiś czas temu na stronie na facebooku Fit&more był konkurs gdzie trzeba było
-polub posta konkursowego,
- w komentarzu pod postem odpowiedz na pytanie: "Dlaczego chcesz być fit?" oraz podaj rozmiar ubrań sportowych jaki nosisz (np. XS,S,M,L,XL)

Od razu zabrałam się za wykonanie zadania odpowiedziałam na pytanie :)
 Dlaczego chcesz być fit? :) Czas zacząc wszystko od nowa po ciąży chce być osobą aktywną być osobą FIT.Zawsze się zastanawiałam czemu fit czemu wszyscy tak gadaja o tym coraz więcej wszedzie sie słyszy o fit,fitmamach odpowiedz jest prosta każda chce sie dobrze czuc w stoim ciele dobrze wyglądać tak jak właśnie ja chce fajnie wyglądać czuć się dobrze mieć więcej energi niz miałam .ćwiczenia stały się codziennością nie katowaniem jak to niektórzy uważają . zdrowa kuchnia która była dla mnie kiedyś nie możliwa do zrealizowania trudna nigdy nie miałam pomysłu na zdrowy posiłek , teraz się zmieniła gotuje lekko zdrowo . Z dnia na dzień czuje się coraz lepiej w swoim ciele :) :) Bycie fit jest teraz na czasie :)Każdy jest i chce być Fit rozmiar ubrań sportowych M

Konkurs był do wczoraj lecz dzisiaj było ogłoszenie wyników i tu niespodzianka :)

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom! Natomiast tych, którym tym razem się nie udało zapewniamy, że nie jest to ostatni konkurs i będziecie mieli jeszcze wiele szans na wygraną:)
Lista zwycięzców:
Damska koszulka Adidas XS - Emilia M
 Damska koszulka Adidas S - Barbarag
Damskie legginsy Reebok M - Weronika Piekalska
Damskie legginsy Reebok L - Joanna K
Męska koszulka Reebok M - Mateusz B
Męska koszulka Reebok L - Artur J
Męska koszulka Reebok XL - Dariusz G
Prosimy wszystkich wygranych o podanie w wiadomości prywatnej danych do wysyłki oraz e-maila i numer telefonu. 


WYGRAŁAM SPODNIE :)WYGRANA TRAFIONA W 100%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz