wtorek, 9 sierpnia 2016

Paczuszka PZU

Jak fajnie być ubezpieczonym w PZU oni dbają o nasze maluchy :) super paczka otrzymana od nich paczka bardzo ale to bardzo mnie ucieszyła :) jak byłam mała to takich fajnych gadzetów nie było

Teraz, dla wszystkich naszych klubowiczów, którym urodziło się dziecko, przygotowaliśmy wyjątkowy prezent - Bezpieczną Paczkę. Znajdziesz w niej wiele przydatnych rzeczy, dzięki którym zapewnisz swojemu dziecku spokój i uśmiech:
  •       miarkę wzrostu dziecka – „Rośnij zdrowo”,
  •       plasterki opatrunkowe – „Dzieciństwo bez strachów”,
  •       naklejkę na szybę – „Uwaga dzidzia”,
  •       narożniki ochronne na meble – „Ochraniacz narożny, żeby stół nie był groźny”,
  •       zatyczki ochronne na gniazdka elektryczne, – „...by z prądem nie mieć kontaktu”
  •       osłonkę przeciwsłoneczną na szybę aut,
  •       książeczkę z bajkami – „Przygody Niestraszków”,
  •       naklejki z Niestraszkami na ścianę – „Dzieciństwo bez strachów”,
  •       magnes na lodówkę – „Pierwsza pomoc dla niemowląt”,
  •       Teczka na dokumenty – „Teczuszka maluszka...dokumenty są strasznie ważne”.




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie czasami zdarza się, że firmy ubezpieczeniowe wysyłają jakieś gadżety w przypadku sytuacji życiowych. Nawet nie wiedziałem, że jest aż tyle towarzystw ubezpieczeniowych https://kioskpolis.pl/towarzystwa-ubezpieczeniowe/ do momentu kiedy nie skorzystałem z porównywarki ubezpieczeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię różnego rodzaju gadżety i zdarzyło mi się także coś dostać od firm ubezpieczeniowych. Jestem zdania, że również bardzo fajnie jest po prostu posiadać ubezpieczenie na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie/na-zycie dzięki któremu bez najmniejszych problemów będziemy w stanie zapewnić sobie spokój każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń