środa, 3 lutego 2016

Nowy tydzień nowe nagrody

Cześć wszystkim dawno mnie tu nie było moja malutka jest trochę chora i nie było czasu żeby wklejać nowe posty :) na początku tygodnia przyszedł kurier z przesyłką na która czekałam dość długo bo aż 2 miesiące ale w końcu do mnie dotarła i ile radości :)Ekspres do kawy dolce gusto :)
W listopadzie był konkurs w intermatche trzeba było kupić produkty firmy nestle za min 20zł i wysłać sms z numerem paragonu do wygrania było Nagroda główna: Renault Twingo
Co tydzień: 1 x 1000zł na karcie przedpłaconej
Codziennie: 3 x ekspres Nescafe Dolce Gusto, 3 x Bon na zakupy w Intermarche, 3 x Tablet Lenovo.
Na 2 dzień jak wysłałam sms dostałam telefon z firmy że wygrałam ekspres musiałam wyslać oświadczenie i paragon .
 
Tu zdjęcie ekspresu :)

Jeszcze raz dziękuję firmie za nagrodę :)i zachęcam wszystkim do udziału w takich konkursach :)
 
Pozdrawiam Weronika
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz