wtorek, 16 lutego 2016

Współpraca i testowanie produktów Tomasz Górka CREDO PR :)

Witam was po małej nieobecności jakiś czas temu napisałam emaila do firmy CREDO PR o współpraca w testowaniu produktów dostałam odpowiedz po kilku dniach że firma wyraża zgodę poproszono mnie o dane do wysyłki i już tego samego dnia wysłałam email zwrotnego z adresem . Do kilku dni otrzymałam emaila od Pana Tomasza że paczka została wysłana i w ciągu 2 dni kurier zawitał do mnie z paczuszka w której były same przydatne produkty dla naszego zdrowia a że mamy sezon chorób to preparaty się przydały w 100% otworzyłam paczuszkę a niej znajdowały się 4 produkty takie jak Mgiełka solankowa na bazie mineralnej z Uzdrowiska Rabka , Żel z armiką i bursztynem ,Olejek pichtowy w żelu , Kawa zielona z tabletkach
 
Pierwszym produktem który opisze będzie Mgiełka solankowa na bazie leczniczej z Uzdrowiska Rabka
Mgiełka solankowa na bazie leczniczej wody mineralnej z Uzdrowiska Rabka wzbogacona wyciągami ziołowymi z żyworódki pierzastej i lawendy.
                                              Preparat polecany szczególnie:
  • do pielęgnacji skóry trądzikowej, łojotokowej,
  • przy łuszczycy, grzybicy,
  • przy zmianach alergicznych skóry,
  • do pielęgnacji skóry ze skłonnością do wysypek i zaczerwień,
  • w celu wzmocnienia naturalnej bariery ochronnej naskórka,
  • do pielęgnacji skóry podrażnionej nadmiernym opalaniem,
  • do codziennej pielęgnacji skóry.
Sposób użycia wyrobu medycznego
Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb rozpylić preparat na skórę i pozostawić do wchłonięcia. Wyrób może być stosowany w każdym wieku (u dzieci od 2-go roku życia). Po otwarciu preparat należy zużyć w okresie 30 dni.

Przeciwwskazania i środki ostrożności
Nadwrażliwość na składniki preparatu. Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzoną skórę. U dzieci wyrób może być stosowany tylko pod nadzorem dorosłych
Używałam go tydzień czasu i trądzik jaki miałam powoli znika polecam w 100%



                                2 produkt jaki otrzymałam to Olejek pichtowy w żelu
 
Do wcierań i inhalacji z olejkiem eterycznym z jodły syberyjskiej oraz minerałami wody leczniczej z Uzdrowiska Rabka.
Działanie
 Zawarty w żelu olejek z młodych pędów jodły syberyjskiej z dodatkiem uzdrowiskowej wody mineralnej wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej (z Uzdrowiska Rabka S.A.) jest pomocny przy przeziębieniach, chorobach górnych dróg oddechowych o charakterze infekcyjnym i przewlekłym. Udrażniając nos i zatoki przynosi ulgę w katarze i kaszlu, ułatwiając oddychanie łagodzi również nocne chrapanie. Ze względu na unikalny skład chemiczny wykazuje działanie oczyszczające i antybakteryjne dzięki czemu znajduje zastosowanie również w grzybiczych i bakteryjnych infekcjach skórnych. Pomocny w bólach mięśni szkieletowych, usuwa objawy zmęczenia, wykazuje działanie immunologiczne  i antyoksydacyjne.Żel dobrze się wchłania jednocześnie pielęgnuje, nawilża i uelastycznia skórę.

Wskazania
  • przy pierwszych objawach infekcji grypowych, przemarznięciach i przeziębieniach,
  • przy infekcjach górnych dróg oddechowych,
  • przy zapaleniu zatok ,
  • jako żel do masażu usuwający objawy zmęczenia i bólu głowy spowodowane gorączką
  • u osób starszych i obłożnie chorych,      
  • zapobiegawczo jako środek odświeżający.


Sposób użycia wyrobu medycznego
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia. Preparat może być stosowany w każdym wieku zarówno u dzieci i dorosłych, przy czym u dzieci moze być stosowany tylko pod opieką osób dorosłych.

Powiem w kilku słowach mamy akurat sezon gryp przeziębień olejek ten jest doskonały miałam zapchany noc byłam przeziębiona na noc i za dnia smarowałam maścią klatkę piersiowa i jest o wiele lepiej :) mój Chłopak strasznie chrapał w nocy olejek pichtowy zmiejszył chrapanie :)
 
 
 
3 produktem jest Zielona Kawa w kapsułkach kapsułek jest 60 w opakowaniu
 
Zielona kawa zawiera kwas cholorogenowy, który wspomaga funkcje trawienia poprzez ograniczanie wchłaniania się cukrów, pobudza aktywność metaboliczną wątroby, która spala więcej tłuszczu, dzięki czemu wspomaga odchudzanie i redukcję  tkanki tłuszczowej. Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych, pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
Można więc powiedzieć, że  ekstrakt z zielonej kawy wykorzystuje podwójny mechanizm odchudzający, ponieważ wspiera utratę tkanki tłuszczowej oraz uniemożliwia wchłanianie tłuszczu i cukru, utrudniając przyrost wagi.
Sposób użycia: Przyjmować 2- kapsułki dziennie. Kapsułki należy przełknąć i popić wodą.
 
Jak już testujemy to testujemy wszystko jak to po ciąży trochę wagi zostało a jak się dużo słyszy zielona kawa spala więcej tłuszczu i wspomaga odchudzaniu od kiedy biore kapsułki nie mam ochoty na tyle jedzenia co kiedyś:)
 
4 produktem jest Żel z armiką i bursztynem
 
Preparat poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych, dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji miejsc narażonych na odleżyny i mikrourazy.
Działa kojąco i antyseptycznie oraz rozgrzewająco i przeciwobrzękowo, przynosząc ulgę w dolegliwościach reumatycznych, bólach stawowych, mięśniowych, nerwobólach, migrenach, kontuzjach, obrzękach i krwiakach. Stosowany regularnie zapobiega sińcom i opuchnięciom. Łagodzi podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania jednocześnie nawilżając i uelastyczniając skórę ( D'Panthenol i Alantoina).
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia
 
Ja niestety tego żelu nie stosowałam ale przetestowała je moja znajoma która ma małe obrzęki i krwiaki zaczęła go stosować i po tygodniu dała mi opinie o produkcie bóle zniknęły cześciowa trzeba trochę czasu ale jest o wiele lepiej
 
Dziękuje jeszcze raz Firmie CREDO PR i Panu Tomaszowi za przesyłke myślę że takich przesyłek będzie jeszcze więcej serdecznie dziękuje i pozdrawiam
 
 
Weronika :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz