wtorek, 5 stycznia 2016

Miła wiadomość na koniec dnia

Witam na początku mojego bloga dałam post o testowaniu butelki z nuka moja Lenka dostała się do tego testowania i jej zdjęcie pojawiło się na stronie

Lenka jest na samym dole 2 :)
 
Był również konkurs dodatkowy dla testujących mam trzeba było dokończyć kilka zdań wczoraj były wyniki Lenka dostała wyróżnienie
 
 
Otrzymałam przed chwila wiadomość na emaila
 
Witamy,
bardzo miło nam poinformować, że została Pani wyróżniona w Konkursie dodatkowym dla Testujących Mam. Mamy dla Pani nasz wyjątkowy smoczek NUK Freestyle. Mamy nadzieję, że już niedługo będzie nowym „towarzyszem” codziennych przygód Pani Dziecka. Dziękujemy za zdjęcia z testowania, cieszymy się, że Maluszek polubił naszą butelkę NUK New Classic :)
 
Proszę wskazać w jakim kolorze i rozmiarze chciałaby Pani otrzymać smoczek: http://www.nuk.pl/silikonowy-smoczek-uspokajajacy-nuk-freestyle.html
Prosimy o przekazanie adresu do wysyłki nagrody wraz z numerem telefonu.
 
 
 
:)Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz