poniedziałek, 25 stycznia 2016

Współpraca z firmą Pharma Nord

                                                

Cześć wszystkim :) jakiś czas temu pisałam wiadomości do różnych firm o współprace jedna z tych wielu firm była firma Pharmanord napisłam prozbe o testowanie produktów ich firmy po paru dniach bardzo sympatyczna Pani Agnieszka Koordynator Marketingu zaproponowała mi abym wybrała z ich firmowej strony produkt który mnie najbardziej interesuje który jest dla mnie najbardziej interesujący od razu przejrzałam stronę i wybrałam produkt bio-C.L.A. z zieloną herbatą a że  zaczelam prowadzić aktywny tryb życia i chce zgubić niepotrzebne kilogramy po ciąży
 bio-C.L.A. z zieloną herbatą pomoże mi w powrocie do starej wagi :) po odpisaniu do pani Agnieszki poprosi o adres o wysyłki . I paczuszka w szybkim czasie przybyła do mnie . Jak otworzyłam pudełko oczy od razu się uśmiechnęły  :)w paczce znajdowały się 3 opakowania bio-C.L.A. z zieloną herbatą po 90 tabletek w jednym opakowaniu . Od jutra zaczynamy Testowanie ,efekty pokaże w najbliższym czasie :)


Takie opakowanie otrzymałam w kartonie
 
Po otwarciu opakowanie 3 bio-C.L.A. z zieloną herbatą po 90 tabletek
 


 
Jeszcze raz bardzo dziękuję firmie PHARMA NORD i Pani Agnieszce :)
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz