piątek, 15 stycznia 2016

Testowanie Winiary

Cześć wszystkim :) Na stronie Rekomenduj.to była ankieta do testów pare dni później dostałam maila z informacja

Gratulujemy!

Tylko krok dzieli Cię od zostania Ambasadorką WINIARY. Zapoznaj się z Twoimi obowiązkami podczas naszej akcji i zdecyduj czy chciałabyś wziąć w niej udział! :)
W tej kampanii będziemy prezentować Ci nowość od WINIARY, czyli 3 Krajanki o przepysznych smakach: buraczkowym, ogórkowym i warzywnym.

Ale zanim trafią one do Twojego domu, w super 'Krajankowej' paczce, to potwierdź swój adres!

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować Cię, że wypełnienie ankiety nie jest jednoznaczne
z zakwalifikowaniem się do kampanii. O zakwalifikowaniu będziemy informować na początku stycznia!
Szybko odpisałam na dana odpowiedz i czekałam dalej co będzie i doczekałam się otrzymałam kolejną wiadomość w której informują mnie o dostaniu się do testowania

Gratulujemy!

Witamy Cię w gronie Ambasadorek WINIARY!

Jesteś gotowa? Paczka już do Ciebie leci!
W dniach 12-19.01 kurier z InPostu dostarczy Ci 'Krajankową' przesyłkę.

Gdy tylko ją dostaniesz - koniecznie zrób jej zdjęcie, by inni też mogli zobaczyć zawartość 'Krajankowego' upominku! Zdjęcia umieść na portalach społecznościowych z #AmbasadorkaWINIARY

Trzymamy mocno kciuki, żeby najbliższych 5 tygodni kampanii było dla Ciebie uroczą przygodą, inspiracją i czasem powrotu do dobrych wspomnień.

Zajrzyj na
www.rekomenduj.to do zakładki "KAMPANIE" po więcej szczegółów!
Paczkę dostała wczoraj
 
Paczke otworzyłam a w środku znajdowały się 3 smaki krajanki ulotki z informacjami ściereczka





 
 
 
Zaczynamy testowanie #Ambasadorkawiniary
 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz